Wynajem dmuchańców

Sukces każdej imprezy plenerowej zależy doboru atrakcji… By była udana warto szczególnie zadbać o najmłodszych uczestników. Nie ulega wątpliwości, że dmuchańce stanowią wyjątkową atrakcję na większości pikników i imprez plenerowych. To właśnie z myślą o najmłodszych oferujemy Państwu możliwość wynajmu wyjątkowych urządzeń rekreacyjnych. Jesteśmy pewni, że dostarczone przez nas elementy będą główną atrakcją na każdej imprezie odbywającej się w plenerze.
Satysfakcja GWARANTOWANA!

OFERTA*
* Czas wynajmu: min. 4 godz., możliwość przedłużenia za dodatkową opłatą.
Ceny w PLN, netto=brutto (jesteśmy zwolnieni z VAT), możliwość negocjacji. Dojazd w promieniu 20 km od Lublina – gratis. Ubezpieczenie OC i obsługa w cenie.
zjeżdżalnia  PIRAT
(dł.8,5m, szer. 5m, wys. 5m)
799
ścianka wspinaczkowa
(dł.7m, szer.7m, wys.2,5m)
599
Zamek – plac zabaw dla najmłodszych
(dł. 6m, szer. 5m)
499 
bungee-run – wyścigi siłowe
(dł. 10m, szer. 3m)
599
   
kostiumy SUMO (2 szt.) + mata

 
299

Zobacz jak szybko rozstawiamy dmuchany zamek:

Zainteresowany? Wypełnij formularz zgłoszeniowy
FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY


REGULAMIN: OGÓLNE WARUNKI ŚWIADCZENIA USŁUGI
 
Krok 1. Prosimy pobranie formularza zamówienia (www.cce.org.pl/eventy); wypełniony dokument należy przesłać mailem na adres biuro@cce.org.pl lub listownie: Przedsiębiorstwo Społeczne CleanCity&Events Sp. z o.o., ul. Wojciechowska 5A lok. 25, 20-704 Lublin.
Krok 2. Po otrzymaniu wypełnionego formularza zamówienia, domawiamy szczegóły eventu i przygotowujemy umowę do podpisania. Cena zawiera wynajem sprzętu na określony czas, rozłożenie i złożenie dmuchańców, ubezpieczenie OC,  obsługa urządzenia oraz nadzór (nie ochrona!) pracownika, maty ochronne rozkładane przed urządzeniem.
Krok 3. Warunkiem przyjęcia zamówienia do realizacji jest wpłata zaliczki w wysokości 30% wartości usługi (brutto) z umowy (z zaliczki mogą być zwolnione instytucje budżetowe i inne instytucje w toku konsultacji).
UWAGA:
  • anulowanie zamówienia na co najmniej 5 dni przed eventem oznacza, że zaliczka przepada na rzecz usługodawcy;
  • anulowanie imprezy w dniu wyznaczonym przez zleceniodawcę,  zleceniodawca ponosi pełne koszty usługi; nie ponosimy odpowiedzialności za warunki atmosferyczne, które uniemożliwiły by przeprowadzenie imprezy;
  • w przypadku nie dojścia do realizacji zlecenia z przyczyn zależnych od usługodawcy zaliczka jest zwracana lub ustala się nowy termin realizacji zlecenia.
 Krok 4. Zamawiający powinien przygotować teren pod urządzenia:
  • Podłoże pod urządzenia powinno być równe, oczyszczone z ostrych przedmiotów (kamienie, szkła, wystające przedmioty, ostre krzaki), które mogłyby uszkodzić urządzenia lub zagrozić bezpieczeństwu bawiących się imprezowiczów (najlepiej trawiaste). Wyznaczony teren nie powinien przebiegać pod linią wysokiego napięcia.
  • Powierzchnia pod urządzenia powinna być odpowiednio większa od rozmiarów urządzenia (miejsce na szatnię i wejście), w pobliżu mogą być drzewa/słupy – mogą posłużyć do przywiązania urządzenia.
  • Z uwagi na wagę urządzeń, zamawiający musi zapewnić możliwość wjazdu samochodu dostawczego
  • Zasilanie 230 V, moc: 1,1 kW na każde urządzenie. Źródło zasilania o mocy w zależności od urządzenia powinno znajdować się w zasięgu 40m. Przy większych odległościach mogą wystąpić zbyt duże spadki napięcia, powodujące niewłaściwą pracę urządzeń.
  • W przypadku braku możliwości zapewnienia odpowiedniego źródła zasilania przez organizatora możemy zapewnić agregaty prądotwórcze, lecz trzeba to wcześniej uzgodnić. Wiąże się to jednak z dodatkowymi kosztami i musi stanowić zapis w umowie.
Krok 5. Realizacja Umowy: prosimy o udostępnienie terenu pod dmuchańce co najmniej na 2 godz. przed rozpoczęciem imprezy; gwarantujemy gotowość sprzętową na pół godz. przed startem eventu.
SERDECZNIE ZAPRASZAMY DO WSPÓŁPRACY